Pemimpin Masa Depan~

Like It Although U Hate Me~

Saturday 26 February 2011

Pada suatu malam yang dingin sepoi-sepoi bahasa dan pustaka,ade 3 ekor hantu lepak di warung pak abu depan keris.. mereka bernama Aba,Abu,Abe.. Sedang Abu dan Abe berborak borak,tibe-tibe Aba mencelah dan mengajak mereka main game.. ^^ Aba menerangkan care permainannye... 'okay sekarang kite main satu permainan... kite tgk sape yg boleh bunuh manusia paling byk~' kate si  Aba.. 'bagus jugak rancangan ko tu Aba, aku pun tgh boring ni...~' kate si Abe.. Mereka pun memulakan permainan itu.. Aba mulakan dulu sebab die yg rancang game tu... "ok korang tgk kay..~' kate si Aba.. zupp zash... 5 second die dtg balik... wah cepat nye ko balik, kenapa kain ko darah-darah ni?? kalau korang nak tau,aku dah bunuh semua orang kat warong tuh... wah dasyat2.. sekarang giliran Abu.. zhupppp zhassss... 4 seconds dah sampai... wah Abu lagi cepat ko balik... darah pun bukan main byk kat baju ko.. Abu menjawab.. korang nampak taman perumahan tu?? jawab Aba n Abe.. nampak-nampak... aku dah bunuh semua orang kat dlm taman tuh... wahhhhh
Aba n Abe terkejut... giler power ko ni... sekarang giliran Abe pulak... ok korang tunggu aku kay... zhuppp zhisss zhoss.. 2 seconds dah patah balik... wahhh ko ni Abe.. lebih2 pulak power ko... seluruh anggota badan Abe berlumuran darah... mereka pun tanye ape yg Abe buat... Dgn nada yg perlahan, korang nampak tak pokok durian depan tu??? Jawab Aba n Abu mestilah nampak...bukan main besar lagi... Abe pun ckp... "aku x nampak" = =|||

No comments:

Post a Comment